Tona Punt de Comerç se suma al cicle musical Al Pati

Fa set anys que el pati de la Biblioteca, a principis de juliol, es transforma en un espai de música en directe. Un cicle de concerts a l’estiu i a l’aire lliure, que aposta per la música feta a Catalunya, pel talent emergent combinat amb propostes més reconegudes.

Aquesta 7a edició de música vora els llibres comptarà amb les actuacions de Carla Collado (5 de juliol), Carles Viarnès (6 de juliol) i Anna Andreu (7 de juliol), a les 20.30 h, al pati de la Biblioteca. Ja pots reservar la teva entrada.

Aquesta edició compta per primera vegada amb la col·laboració de Tona Punt de Comerç. Diferents establiments del municipi s’han sumat per a obsequiar els artistes amb una bossa de productes del territori.

Des de la Biblioteca volem agrair als comerços la seva participació.

Gràcies a:

Farmàcia Vilella