S’aproxima la inauguració oficial de la Biblioteca Caterina Figueras, després de l’ampliació

Ben aviat us desvetllarem més informació. Ara per ara, us diem que a finals de juny, us convidarem a l’acte oficial d’inauguració de la Biblioteca. Som conscients que moltes de vosaltres ja ens heu visitat, i que passejar-vos pels nous espais no serà una sorpresa, però estarem encantades en què ens acompanyeu.

Vindran familiars, de les persones que d’una forma o altra, han donat vida a aquest edifici, al llarg dels anys, i que recordem amb el nom de les sales/espais de la Biblioteca: Antoni Figueras, Assumpció Terradellas, Pepita Fernández de Aramburu, Concepció Artigas, Engràcia Remolins, Manel Puig Genís, Manuel Gausa Raspall i Jaume Cabré.

Celebrarem la possibilitat de continuar gaudint d’aquest edifici emblemàtic, però recondicionat als nous temps, amb sorpreses, que van des de la literatura i la memòria, a la música.