Celebra la Setmana de la família, amb la Biblioteca i al municipi

Des de la Biblioteca ens hem sumat a la Setmana de la família amb tres actes, destinats al públic infantil i familiar.

El 16 de maig a les 18 h els amants del cel, aquells que teniu curiositat per les estrelles i els mons que ens envolten, no us podeu perdre l’activitat, Som el centre de l’Univers o un planeta qualsevol? Jugarem a comparar la Terra com a centre de l’univers i com a planeta que gira al voltant del Sol, i ens posarem en la pell de dos grans astrònoms. Rat Parellada Llobet llicenciada en pedagogia i divulgadora de l’astronomia, i Carles Schnabel Gimeno, creadors de Planetari Fora d’Òrbita i Observatori Astronòmic del Parc del Garraf. (TW @PlanetariCat), seran els nostres mestres de cerimònies.

El 17 de maig a les 18 h tornem a tenir una cita amb els contes.

I el 18 de maig a les 18 h, Dolors Beltran, ens tornarà a aproximar la poesia a través del seu davantal màgic.

Més enllà d’aquests actes programats des de la Biblioteca, us convidem a gaudir en família d’altres activitats que es realitzaran a Tona, com pot ser tocar instruments amb l’escola de música de Tona, fer ioga en família, jocs de nit, ruta per la natura, visites guiades als museus de Tona, el Museu del Pa de Tona i el Museu Camp de les Lloses, exposicions… Consulta tota la programació al web de l’Ajuntament de Tona.