El 19 de febrer a les 17.30 h, esteu convidades a una nova activitat que conjuga, narració oral, la història del conte La Petita salvatge de Chris Wormell, i tallers manuals. Després de submergir-nos en aquest àlbum il·lustrat que ens parla de solitud i de la necessitat de connexió amb els altres, crearem juntes, amb les nostres mans, petjades i foc, a través d’elements com la farina i branquillons.
“La petita salvatge” (Blume, 2006) obra de Chris Wormell, mosta la vida d’una nena que viu sola a la muntanya, acompanyada únicament per un petit gos que la segueix, allà on va. Viu lliure, sense obligacions, com anar a l’escola o portar sabates, però sent la necessitat de la companyia humana. Una nit, aquesta solitud es veu interrompuda per un esdeveniment inesperat.
Un àlbum que ens planteja qüestions sobre fins a quin punt l’ésser humà pot viure en un entorn, solitari, no mediatitzat per la cultura i en condicions semblants a la dels animals.
Chris Wormell, nascut el 1955 a Lincolnshire, Anglaterra, és un artista autodidacte conegut per les seves il·lustracions en llibres infantils. Treballa principalment amb tècniques de gravat en fusta i linòleum, i ha publicat nombrosos llibres tant com a autor com a il·lustrador. El seu primer llibre, “An Alphabet of Animals” (1990), va guanyar el Premi de la Fira del Llibre de Bolonya. També ha il·lustrat obres destacades com “Dinosaurium” i “Planetarium”, disponibles a les biblioteques.