Un regal pel nostre aniversari, trobada literària amb Albert Sánchez Piñol

La Xarxa de Biblioteques de la Diputació de Barcelona ens ha obsequiat, com a la resta de biblioteques que aquest any celebren el seu aniversari, amb una trobada literària amb l’escriptor Albert Sánchez Piñol, dins dels actes programats en la 31a edició de la Setmana del llibre en Català. Gràcies a aquest regal podrem desplaçar-nos fins a l’esplanada de la Catedral de Barcelona el 12 de setembre i gaudir de les paraules de l’escriptor barceloní, autor de Victus i la Pell freda entre d’altres.

Per a participar en aquest acte, cal confirmació prèvia a la Biblioteca, per telèfon 93 887 13 95 o correu electrònic. El servei d’autobús gratuït, sortirà des de Tona a les 16.30h.

Sobre Albert Sánchez Piñol

Albert Sánchez Piñol nascut a Barcelona l’any 1965, va començar Dret a la Universitat de Barcelona per a posteriorment estudiar Antropologia, estudis que influirien en la seva escriptura literària. Com a antropòleg es membre del Centre d’Estudis Africans i ha col·laborat en la redacció d’anuaris per a enciclopèdies digitals. L’any 2000 escriu, fruit de la seva experiència, Pallassos i monstres, un assaig satíric sobre vuit dictadors africans.
La seva primera novel·la, La pell freda va aconseguir un gran èxit de crítica i de públic no només a Catalunya sinó internacionalment. Es va publicar en català l’any 2002 per la Campana i va ser traduïda al castellà per Edhasa. Aquest èxit ha estat refrendat posteriorment amb Pandora al Congo.

Entrevista a Albert Sánchez Piñol al programa Página 2 de RTVE.

A la Biblioteca trobaràs

La Pell freda / Albert Sánchez Piñol. La Campana, 2006