Un any més la poesia arriba a la Biblioteca

El 21 de març la Biblioteca va tornar a celebrar que la poesia existeix, i ho va fer amb lectura de versos, amb música, amb recital, per a públic infantil i adult.

A les 18 h, Dolors Beltran, va donar vida a objectes inanimats, a través de la paraula i la rima. Impulsora del davantal de poesia, oferirà aquesta activitat a la Biblioteca, un cop al mes, a l’abril, maig i juny. Us informarem.

A les 19 h, s’iniciava un espectacle poètic musical, amb versos d’Eva Ventura i amb unes cançons d’un disc, encara per estrenar, «PLATA», de Ferran Orriols. Una vetllada preciosa i màgica.

Seguidament es va donar espai a la lectura pública de ciutadanes de Tona. Lectura de poemes propis, lectura de versos d’altres. Entremig, poesia dibuixada, de Sònia Moll, Feliu Formosa i Laia Noguera.

Durant tota la setmana, la poesia continua sent protagonista. En diferents racons de la biblioteca trobaràs poemaris, per a diversos públics, a l’espera que s’avesin, lectors i lectores.

Entre d’altres, trobaràs:

Maria Rodó-Zárate
Mireia Calafell
Sònia Moll
Gata Cattana
Montserrat Abelló
Don Mee Choi
Ana Blandiana
Luis Garcia Montero
Wislawa Szymborska
Jaime Gil de Biedma
Mario Benedetti
Begoña M. Rueda
Elvira Sastre
David Caño

Agraïments dels grans per la vostra companyia.