Un any més, estenem poesia a la Biblioteca, de la mà d’Òmnium Cultural

Des del 23 d’abril, dia de Sant Jordi, la Biblioteca, un dels edificis més emblemàtics del municipi, es converteix en un espai efímer, literari i poètic.

Un any més, gràcies a Òmnium cultural, hem estès poesies. En lloc de llençols assecant-se per les carícies de l’aire, trobareu fulls amb poemes d’autores i autors de la comarca, publicats a la revista Reduccions, i traduïts a diferents idiomes.

Qualsevol passejant podrà acostar-se a l’estesa poètica i agafar el poema que més li agradi, i si t’agrada escriure, tu mateixa pots estendre el teu poema per a donar-li vida a través dels ulls dels altres.

«Estenem Poesia» és un espai efímer de poesia, la seva durada és desconeguda, així que apropa’t a la Biblioteca i emporta’t versos abans que el clima els faci desaparèixer.