Tona terra de mags, tercera edició d’Una Tona de màgia

Del 10 al 13 de maig, amb la tercera edició del Festival Internacional de Màgia, Tona esdevindrà terra de mags. Carrers, places i els principals equipaments del municipi s’ompliran d’il·lusió, imaginació i fantasia amb les actuacions dels millors artistes locals i internacionals del món de la màgia.

Es podran veure diferents modalitats d’aquesta professió com són la cartomàgia, les grans il·lusions, la màgia còmica, la manipulació, el teatre-màgia i el mentalisme, entre altres. I els més petits podran experimentar amb les seves pròpies mans l’art de la màgia i aprendre alguns jocs, a través de tallers. A la programació podreu veure tots els mags que participaran en aquesta 3a edició del festival com Héctor Mancha, Shado, Mag Edgard o Jorge Blass.

I recorda que cada dia del festival podràs veure una exposició sobre la història de la màgia a la sala de dalt de la Biblioteca.

Les entrades pels espectacles i el Sopar Màgic ja estan a la venda. També les pots comprar presencialment a la Biblioteca,

Aquesta tercera edició compta amb Estabanell Energia com a patrocinador oficial del festival.