Teatrets d’Osona, la cultura de minúscula a majúscula

Els Ajuntaments de Tona, Roda de Ter i Sant Hipòlit de Voltregà han unit esforços per crear Teatrets d’Osona, un projecte que de forma comuna s’encarrega de fer visible la programació cultural dels teatres municipals de les tres poblacions, complementant les cartelleres de teatres osonencs amb major aforament, com l’Atlàntida de Vic o el Cirvianum de Torelló.

Visitar el web Teatrets d’Osona et permetrà estar al corrent de les propostes programades i accedir a espectacles de qualitat a un preu mòdic de 5€. Tona ofereix el dia 7 de febrer l’actuació del pallasso Marcel Gros i els seus contes amagats, Roda de Ter teatre infantil amb Teatre Nu, el 24 de gener; i Sant Hipòlit de Voltregà l’actuació musical de Sabor de Gràcia (Picap, 2015) un referent de la rumba catalana, el 31 de gener.

El projecte ideat, dissenyat i gestionat pels serveis de Cultura dels municipis participants, ha comptat amb el suport del Consell Comarcal d’Osona, la Diputació de Barcelona i el departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.