Tastet literari, la Biblioteca a l’Institut

Durant aquest mes de març, des de la Biblioteca, hem realitzat el Tastet Literari, unes presentacions de llibres als alumnes de secundària de l’Institut de Tona. Tot cercant la qualitat, hem fet una proposta de recomanacions diversa i propera al lector jove. D’aquesta manera la selecció ha inclòs narrativa, poesia, àlbums il·lustrats, còmic i relat breu.

Totes les propostes presentades al Tastet Literari, i algunes d’altres, les trobareu a @projecteauryn, un espai a Instagram d’intercanvi de recomanacions de lectura entre els joves i la Biblioteca. Tanmateix, us animem a seguir-nos i a etiquetar aquells llibres que us hagin agradat perquè nosaltres puguem ressenyar-los i tenir-los en consideració.

Aquesta activitat s’emmarca dins del Projecte Auryn, que treballa pel foment del plaer per la lectura entre els joves.

Aquí pots veure les fotografies del Tastet Literari.