Tastaolletes, les imatges de l’hora del conte

Us convidem a reviure l’hora del conte que va tenir lloc a la Biblioteca de Tona dimarts passat. La contista Rosa Fité ens va explicar les peripècies de l’osset Tastaolletes i dels seus companys de classe que van haver de fer front a l’encanteri de la malvada bruixa i que, amb l’ajut de la fada, van poder recuperar els hàbits saludables.

El conte teatralitzat subratllava la importància de menjar fruita, convidant als més petits a tastar-ne, tot reconeixent les textures, olors i gustos d’aquesta. Finalment, se’ls obsequià amb una carmanyola per transportar la fruita a l’escola.

Aquí us deixem amb les millors imatges del conte tot convidant-vos a visitar l’exposició infantil Ets llepafils? que hem preparat a la Biblioteca per al foment de l’alimentació saludable.

Aquesta activitat compta amb el suport del Servei de Salut de la Diputació de Barcelona