Si vols exercir el dret a vot i fer-ho des de casa, des de la Biblioteca t’expliquem com

Per a totes aquelles persones que teniu intenció d’exercir el dret a vot i davant de la situació epidemiològica preferiu no moure-us de casa i evitar contactes el dia de les eleccions, us recordem que fins al 5 de febrer podeu sol·licitar el vostre vot.

Com podeu sol·licitar el vot?

Presencialment mitjançant qualsevol oficina de Correus.

Virtualment mitjançant certificació electrònica com idCAT, tCAT, DNI electrònic, etc.

Quan la sol·licitud és acceptada per l’Oficina del Cens Electoral la persona sol·licitant rebrà al domicili escollit la documentació necessària per votar mitjançant personal de Correus segons aquest procediment.

Com no pot ser d’una altra manera, des de la Biblioteca us convidem a endinsar-vos en llibres sobre política, des de la filosofia política clàssica de John Locke, John Stuart Mill, Montesquieu, Jean-Jacques Rousseau, Voltaire, Karl Marx, a pensadors contemporanis que reflexionen sobre la relació entre persones, societat, govern, lleis, llibertats, igualtats…