S’apropa l’adeu a l’Espai Muriel Casals, el 30 de juny tanquem les portes fins a la inauguració de la Biblioteca

Ens avancem una mica. Encara ens esperen activitats culturals importants, com el club de lectura amb la presència de l’escriptora Gemma Romeu, temps de contes, davantal de poesia, el comiat del taller en família, i la novena edició de Al Pati, el cicle de concerts de la Biblioteca, el 26, 27 i 28 de juny, amb artistes que ben aviat desvetllarem.

Ens avancem per animar-vos que us apropeu al servei, fins al divendres 30 de juny inclòs. Aquest serà el darrer dia que la Biblioteca estarà oberta al públic a l’Espai Muriel Casals. Aprofita i vine a buscar tants llibres com vulguis (fins a un màxim de trenta per carnet) i els podràs tenir en préstec fins al 26 de setembre de 2023.

El tancament de servei, el dia 30 de juny, inclou també el servei de bústia. Si heu de retornar documents, els podeu renovar, esperar a la reobertura de la Biblioteca, al carrer Antoni Figueras, 62, o retornar-los a qualsevol biblioteca pública de Catalunya.

A partir del tancament és probable que el telèfon 93 887 13 95 deixi d’estar operatiu. Us podeu dirigir a nosaltres a través del mòbil 667 84 10 15, i per correu electrònic.

Diem adeu a l’Espai Muriel Casals, un centre i un paisatge que ha format part de la Biblioteca durant més d’un any. Un indret, situat en un paratge preciós del municipi, tot i que allunyat del centre, que recordarem sempre, i que ens ha permès continuar oferint la nostra programació cultural, amb una qualitat excel·lent. Gràcies a l’Ajuntament de Tona i a totes les persones i entitats implicades, per fer-ho possible. I sobretot a vosaltres, per continuar venint a la casa de les lletres i la cultura, malgrat que per a moltes ha suposat un esforç.

Ens retrobem aviat, en un espai ampliat, que ha tingut la sort de viure molta de la història de Tona i continuarà vivint petites històries, creades per totes nosaltres.