Qui té por de Capmany i Woolf? Inscriu-te a l’obra teatre de petit format que tindrà lloc a la Biblioteca

El 20 de novembre a les 19.30 h, tens una oportunitat única per a apropar-te a través d’un teatre pròxim i de petit format, a dues dones escriptores i feministes, Maria Aurèlia Capmany i Virginia Woolf.

Les inscripcions són gratuïtes però limitades.

Des de la Biblioteca, en motiu del centenari de Maria Aurèlia Capmany, t’oferim Qui té por de Capmany i Woolf? un espectacle, on l’actriu Anna Güell, a partir d’una selecció de textos de dues escriptores que van destacar per la seva lucidesa, relaciona l’obra de Campany i la de la seva admirada Virginia Woolf. A través de les paraules plenes de intel·ligència, ironia i diversió, viatjarem al lloc que ocupen les dones en l’àmbit de l’escriptura, però també en el de la vida.

El punt de partida de l’espectacle és la conferència que Virginia Woolf va pronunciar en una Societat de dones que es preparaven per accedir al món del treball, al 1931, i una carta que Maria Aurèlia Capmany va publicar en la seva col·lecció de “Cartes impertinents” l’any 1971.

L’espectacle compta amb la dramatúrgia d’Anna Güell i Laia Cabal, i la direcció de Tilda Espluga.

A la Biblioteca trobaràs

MariaAurèlia Capmany