Projecció del documental Janadesh, the people’s verdict

El proper 26 d’abril a les 19h, dins de la setmana cultural de Tona, es projectarà a la Biblioteca el documental Janadesh People’s verdict. Comptarem amb la presència dels dos directors, Oriol Ampuero i Enric Àlvarez.

Sobre el documental

“Ara fa tres anys ens embarcàvem en aquesta aventura de Quepo, amb El procés del posible, un documental sobre el Fòrum Social Mundial i el moviment altermundista. Després arribaria Endeutats, sobre la teranyina, que s’endinsava en els punts negres del sistema financer i anticipava la gran crisi econòmica imminent a través de casos de sobreendeutament familiar. Fidels a l’esperit d’elaborar projectes que no només denunciïn, sinó que també proposin alternatives, estem molt contents de poder escriure ara aquestes línies per presentar Janadesh, the people’s verdict.

Des de Quepo hem donat suport a l’equip que va viatjar a l’Índia per caminar 350 km al costat de 25.000 persones que exigien unes condicions de vida més humanes. Us convidem a fer aquest viatge plegats. El que hi ha sobre de la taula és una poderosa forma de lluita activa i sense armes: la no violència neogandhiana”.

Per a saber més