Professorat de l’Institut de Tona se suma a l’acompanyament digital

El 22 de març, des de la Biblioteca oferirem un acompanyament digital a professores de l’Institut de Tona. Una trobada que donarà a conèixer recursos com el catàleg Aladí, catàleg Atena i Ebiblio, on es mostrarà com cercar documents i les seves possibilitats, com la reserva, renovació o préstec digital.

També es donaran, unes pautes, de forma sintètica sobre com elaborar treballs acadèmics, des de l’estructura ideal d’una petita investigació, passant per la distinció de les fonts, de les fiables i no fiables. Facilitarem eines digitals per a la cerca d’informació, com cercadors i repositoris, o eines de creació digital per a l’elaboració de bibliografies.

Un acompanyament a l’elaboració de treballs acadèmics, que esperem pugui ser d’utilitat per a elles i posteriorment, per als seus alumnes.

A banda d’aquesta formació, la Biblioteca ofereix de forma individualitzada, o en petits grups, assessorament i suport en serveis digitals bàsics.

Organitzem sessions per ajudar-vos, de forma personalitzada, en l’ús de Ebiblio, ús de catàlegs (Aladí i Atena) i el préstec digital, ús d’internet, correu electrònic, Google Maps, Google Drive, la meva salut, ús de mòbil, tauleta gràfica, etc.

Consulta horaris disponibles a la Biblioteca i especifica el tema del qual voldries rebre assessorament.