Primera hora del conte del curs, Tastaolletes, amb Rosa Fité

Les vacances comencen a formar part del record. S’inicia el curs escolar i la Biblioteca dóna les primeres passes en les activitats adreçades al públic infantil.

El 25 de setembre a les 17.30h us espera una hora del conte molt especial, adreçada a alumnes de cicle inicial, de 3 a 5 anys. Rosa Fité, ens narrarà un conte amb un osset com a protagonista, en Tastaolletes. Ell, la seva família i els companys de l’escola aprendran com és d’important menjar fruita. Una fada i una bruixa, també apareixeran en aquesta història que vol incidir en una alimentació saludable.

Un conte teatralitzat amb ninos de peluix que acabarà amb un regal per a tots els assistents.

L’activitat compta amb la col·laboració del Servei de Salut de la Diputació de Barcelona.