Nou mes, nous llibres, apropa’t a descobrir-los

Iniciem el juny amb novetats editorials. Com és habitual, la Biblioteca incorpora cada mes, nous llibres al seu fons. Et convidem a venir i descobrir-los. Novel·les, assaig, còmics, t’esperen, per a fer un viatge a casa teva i transportar-te a altres cases i mons.

D’entre totes les novetats, en aquesta ocasió destaquem Inteligencia artificial generativa con modelos de ChatGPT y OpenAI (Anaya Multimedia) de Valentina Alto. Un llibre que ens ajuda a comprendre el camp de la IAG i com s’entrenen els models per generar noves dades, i que ens convida a explorar de forma pràcitca ChatGPT per aconseguir millorar la productivitat i fomentar la nostra part creativa.

Si t’interessa el màrquting, la investigació, el desenvolupament de programari o la ciència de dades, aquest llibre et pot aportar un coneixement necessari per a fer ús de la IAG i no quedar-te enrere, en un món, l’informàtic, que avança a ritme vertiginós i que té conseqüències socials, com les que va produir la Revolució Industrial en el segle XVIII.

A la Biblioteca trobaràs, més llibres sobre la temàtica d’Intel·ligència Artificial. els seus aspectes ètics i polítics.