Música clàssica en texans, de la mà de la Hispanian Symphony Orchestra

La Hispanian Sympnony Orchestra emetrà en streaming de forma parcial, el concert que es celebrarà el 13 de març a les 19.30 a l’Auditori Nacional de Madrid. Interpretaran el Triple concert per a violí, violoncel i piano Opus 56 de Beethoven, El amor brujo de Manuel de Falla i la Simfonia nº7 de Beethoven, però utilitzant tabletes en comptes de partitures en paper i canviant l’oficialitat del vestir per texans, per intentar aproximar la música clàssica als més joves.

La Hispanian Symphony Orchestra és una orquestra creada per l’agència Drop Artist. Els músics que conformen la HSO han rebut una formació internacional completa i han format part de les millors orquestres com la London Symphony Orchestra, l’Orquestra Simfònica Verler Vier Jahreszeiten de Detmold d’Alemanya, l’Orquestra Simfònica de la Vaig citar Internationale de París, la Jove Orquestra Nacional d’Espanya, la Britten Pears Orchestra, la Guildhall Symphony Orchestra, la Staatskapelle de Berlín, la Concertgebouw de Ámsterdam o l’Acadèmia d’Estudis Orquestrals Barenboim-Said.

Sobre Josep Vicent

Josep Vicent és el director principal de la Hispanian Symphony Orchestra, sent a més el Director Titular i Artístic de TheWorld Orchestra des de 2004, Graduat Cum Laude als conservatoris d’Alacant i Amsterdam, Músic Embajador Cultural de la Fundación Cultura de Paz desde 2009, Director Titular Orchestra Simfònica dels Illes Balears-Ciutat de Palma des de 2012 fins a 2014, Premi Oscar Esplá de la Ciutat d’Alacant i Premi Vicente Monfort de les Arts Ciutat de València”.

Cal destacar la seva àmplia carrera internacional amb grans orquestres com la Royal Philharmonic, London Symphony Orchestra, Royal Liverpool, Philharmonic, Orquestra Nacional d’Espanya, Gewandhaus Orchester Leipzig, Orquestra del Theatre Royal de la Monnaie, Kíev Symphony, KZN Durban Philharmonic Orchestra, The Michael Nyman Band, Orquestra Simfònica de RTVE, Residentie Orchestra The Hague
, Orquestra de Barcelona, Xenakis Ensemble, King Singers, Netherlands Radio Metropol Orkest, Orquestra del Gran Teatre del Liceu, etc.

A la Biblioteca trobaràs

Three-cornered hat; El amor brujo; La vida breve; Noches en los jardines de España / Manuel de Falla. G & G, 1997
Symphony no. 7 / Beethoven. G & G, 1997
1001 discos de música clásica que hay que escuchar antes de morir / Matthew Rye. Grijalbo, 2008