Lliurament del IV Premi Treballs de Recerca de batxillerat

El dijous 21 d’abril es va fer el lliurament dels IV Premis dels treballs de recerca de batxillerat, convocats per la Regidoria d’Ensenyament de l’Ajuntament de Tona i la Biblioteca. Un certamen que premia el talent dels estudiants en el camp de la la recerca, en l’àmbit científic-tecnològic, social-humanístic, i sobre Tona.

L’acte de lliurament va comptar amb l’actuació del grup de teatre Pick Up Fun, format per joves d’entre 12 i 15 anys de l’IES Tona, que tenen com a centre d’operacions el Punt jove.

Us convidem a veure les imatges de l’acte i us recordem que podeu accedir als treballs des de la Biblioteca, de forma virtual i presencial.

El jurat es va mostrar satisfet amb el resultat dels treballs presentats per la seva gran qualitat, implicació i seriositat.

Veredicte de la IV edició dels Premis de Recerca de Batxillerat:

Millor treball de l’àmbit social i humanístic
Els brigadistes i la seva darrera petjada / Alba Masramon Cruzate
Annex

Accèssit al treball de l’àmbit social i humanístic

Millor treball de l’àmbit científic i tecnològic
Dues ales per la genètica / Anna Paéz Montoya.

Accèssit treball de l’àmbit científic i tecnològic
Contribució a un projecte de programari lliure / Eduard Molist Gallifa.

Accèssit treball de l’àmbit científic i tecnològic

Millore treball temàtica de Tona
Desert. No es presenta cap treball.