L’alimentació a la primera infància, no et perdis la pròxima trobada de Lletra Menuda

Si tens cura d’infants, et convidem a una trobada on es parlarà sobre l’alimentació en la primera infància, i on s’oferiran consells i recomanacions.

El pròxim 11 de juny a les 18 h, a la Sala d’actes Jaume Cabré, de la Biblioteca, personal del CAP Tona, especialitzat en dietètica i nutrició, ens parlarà sobre la importància de l’aprenentatge d’hàbits alimentaris saludables, tant per facilitar un bon estat nutricional i un creixement, com consolidar uns hàbits per a l’edat adulta.

La trobada, més enllà de l’aportació de coneixement en format conferència, contempla el debat entre les assistents i l’aclariment de dubtes i preocupacions.

L’acte s’emmarca dins del projecte Lletra Menuda, format pel CAP Tona, l’Escola de Música de Tona, l’Escola Bressol Pa amb Xocolata i la Biblioteca.