La periodista i escriptora, Marta Vives, ens parlarà d’amor, en el pròxim Club de lectura

El pròxim 9 de novembre a les 18.30 h, no us perdeu la cita amb la periodista i escriptora, Marta Vives. Parlarem d’amor, a través de la seva novel·la Diguem-ne amor (Ara Llibres, 2022), dotze històries sobre l’art d’estimar.

Comptarem amb la seva presència, gràcies al suport de la Institució de les Lletres Catalanes. Reserva aquest dia i no et perdis l’oportunitat de conèixer a una de les grans periodistes culturals del país. L’acte públic, obert a tothom i gratuït, tindrà lloc a la Biblioteca.

Diguem-ne amor són dotze històries íntimes i reals, amb la ciutat de Barcelona com a escenari. Primers amors, segones oportunitats, amistats indestructibles, poliamor i exemples de solidaritat. Els protagonistes d’aquest llibre, tan autèntics com la vida mateixa, ens descobreixen diferents maneres d’estimar. Una reflexió sobre les relacions humanes i afectives, i sobre la seva complexitat.

Marta Vives (Reus, 1976) és periodista. Ha fet ràdio, televisió i mitjans digitals a Catalunya i Mallorca. Actualment, forma part de l’equip d’El matí de Catalunya Ràdio, on elabora informació i guions en l’àmbit de la Cultura, des del 1998. Apassionada com nosaltres de la cultura, li encanten les històries que expliquen la literatura, l’art, el cinema, el teatre i les cançons.