La lluna, la terra i el sol, espectacle musical per a una nova activitat de Lletra Menuda

El 12 de maig a les 18h, la Biblioteca us ofereix l’espectacle La lluna, la terra i el sol, d’Alquímia musical. En aquesta ocasió l’activitat de Lletra Menuda, emmarcada dins de la Setmana de la Família de Tona, estarà oberta a tothom i amplia el rang d’edat. L’espectacle està dirigit a un públic infantil.

La Lluna, la Terra i el Sol és una versió musical del conte amb el mateix títol, de Jaume Escala i Carme Solé Vendrell. A través d’un senzill fil narratiu es recrea un espectacle poètic, amb cançons i titelles que reprodueixen fidelment els personatges del conte. La música del piano adquireix una especial rellevància en aquest història plena de sensibilitat i lirisme.

Sinopsi del conte

La Lluna, sempre contenta, juga pel cel amb els seus amics els estels. La Terra la mira des de lluny… està molt trista perquè se sent molt sola. Quan la Lluna s’assabenta del que li passa a la Terra vol ajudar-la i se li acut de cridar al Sol perquè les ajudi a trobar una solució. La Lluna i el Sol decideixen que a partir d’ara es quedaran al costat de la seva amiga i li faran companyia per sempre més.

A la Biblioteca trobaràs

La Lluna, la Terra i el Sol / text de Jaume Escala; il·lustracions de Carme Solé Vendrell. Magenta Universal Productions, 2001