La Biblioteca visita la llibreria Deliris i llibres, especialitzada en literatura fantàstica

La Biblioteca continua participant en les trobades literàries entre llibreters i biblioteques, que organitzen les biblioteques d’Osona.

Aquesta vegada la trobada ens va portar a la Llibreria Deliris i Llibres, de Vic, un espai especialitzat en literatura fantàstica, ciència-ficció i terror. La llibretera, l’Alba, ens va entusiasmar amb el seu saber enciclopèdic sobre un gènere desconegut per a moltes, nosaltres incloses.

Assistir a aquestes tertúlies comporta un enriquiment que ben segur, es veurà reflectit a la Biblioteca. L’Alba durant la conversa ens va recomanar lectures des de la primera infància, fins a l’edat adulta, seguint el seu bagatge cultural i criteri lector.

Formen part d’aquesta iniciativa de les biblioteques d’Osona, les llibreries:

Foster and Wallace
Muntanya de llibres