La biblioteca segueix sumant-se, a les tertúlies amb llibreries de la comarca d’Osona

La Biblioteca Caterina Figueras de Tona, continua formant part de les tertúlies que es realitzen amb diferents llibreries de la comarca, organitzades per les biblioteques d’Osona.

A la ronda de presentacions de novetats editorials que mostren les llibreteres, s’ha incorporat la llibreria Kritik, de Vic. Unes trobades que permeten tenir un contacte directe amb els llibres i amb professionals especialitzats, que ajuden amb altres visions, a enriquir la selecció del fons a les biblioteques.

La llibreria Kritik, està especialitzada en còmic i llibre de fantasia. El seu alma mater, Ramon, va presentar una selecció de còmic manga, còmics i novel·les, i ens va obsequiar amb les seves explicacions i el seu coneixement.

Des de la Biblioteca, es valoren molt aquestes trobades, en la mesura que amplien el coneixement i els criteris de selecció, anant més enllà del que és tendència.

Formen part d’aquesta iniciativa de les biblioteques d’Osona, les llibreries:

Foster and Wallace
Muntanya de llibres