La Biblioteca reprèn el seu camí

Després de molt de temps, us anunciem que la Biblioteca reobre les portes, a casa, a l’edifici de la Biblioteca Caterina Figueras, ara remodelat.

El divendres 27 d’octubre a les 15 h, obrim de nou el servei. La inauguració oficial de l’edifici es realitzarà més endavant, quan tota la intervenció de mobiliari estigui finalitzada. Des de la Biblioteca i des de l’Ajuntament, hem decidit no endarrerir més l’obertura.

Us recordem per a totes aquelles persones que ens decidiu visitar, que la porta d’entrada, ara està situada al carrer de la Font, 9.

L’horari d’obertura:

Tardes
De dilluns a divendres

15.00 h – 20.00 h

Matins
Dimecres i dissabte

10.00 h – 13.30 h

I aprofitem per anunciar-vos els actes que tindran lloc la setmana vinent. No oblidem consultar l’agenda, per a estar al cas de tot el que succeirà a la Biblioteca.