La Biblioteca et convida al concert Entre la terra i el cel, de JU

De forma mensual us convidem a l’espectacle programat a la Sala La Canal. El divendres 31 de març a les 20.30 h, us convidem al concert de l’artista de Gurb, Ju. Un espectacle titulat “Entra la terra i el cel”, que reuneix els dos àlbums editats per la cantant osonenca, “El món es mou” i “Bandera blanca”.

Una actuació que acull música i poesia, en prendre paraules de poetes com Clementina Arderiu, Pere Vilanova, Jaume Coll o Maria Mercè Marçal.

Una proposta càlida, acompanyada de guitarra acústica, que parla d’inquietuds personals i col·lectives, de la nostra història.

Si vols guanyar dues entrades per assistir al concert de JU, només cal que facis un préstec a la Biblioteca, omplis una butlleta i la dipositis a la bústia que trobaràs al costat del taulell de préstec.

La sort s’encarregarà de la resta.

Tens temps per a participar fins al 27 de març. El 29 de març ho comunicarem a la persona guanyadora.