La Biblioteca continua tancada al públic, però treballem perquè aviat s’obrin les portes

I després d’unes merescudes vacances, retornem. Durant aquests mesos de silenci, hem estat treballant i de descans, per torns.

No volem desvetllar massa sobre com serà la nova Biblioteca, però no ens podem resistir a dir-vos que ja estem incorporant mobiliari, alhora que continuem amb la redacció de documentació interna, memòria, planificació d’activitats… i la setmana vinent, dimecres, comencem a desencaixar i ordenar llibres, en els prestatges que ja estan col·locats i nets.

La Biblioteca no està oberta i no té el seu fons accessible, però per a qualsevol consulta us podem atendre. Ja tenim operatiu el telèfon fixe 938871395, el mòbil 667841015 i el correu electrònic.

A la web, www.bibliotecatona.cat, i als nostres canals socials, podeu estar al corrent de totes les notícies.
Quan sapiguem data d’inauguració, sereu els primers a saber-ho.

Esperem la vostra companyia, en el dia que reobrim les portes.