La Biblioteca ara també al teu mòbil

Des d’avui pots donar-te d’alta a la llista de difusió de Whatsapp i Telegram, per a estar al cas de què fem des de la Biblioteca i comunicar-te amb nosaltres.

Estaràs al corrent de les activitats que vindran, les últimes novetats rebudes, canvis en normatives de serveis, calendari d’obertura, informació d’interès.

També podràs també fer consultes, renovar els teus documents, sol·licitar llibres a altres biblioteques (préstec interbibliotecari) i sol·licitar el servei de préstec a domicili, dirigit a persones amb problemes de mobilitat temporal o permanent (malalts crònics, persones en període de convalescència, amb discapacitats físiques, etc.).

No serà un canal d’informació diària, només es farà servir quan hi hagi notícies rellevants d’interès. No us bombardejarem amb missatges.

Alta a la llista de difusió de Whatsapp i Telegram