Inscriu-te al club de lectura virtual de poesia

Ja et pots inscriure al primer club de lectura virtual del 2021, organitzat per la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona.

El 23 de març a les 19h comentarem el llibre «La tierra baldía» de T.S Eliot (Lumen), amb l’escriptor Jaume Benavente. Un club de lectura virtual que promou la lectura i el diàleg.

Les places són limitades, si t’inscrius, rebràs les instruccions per al préstec dels documents digitals que hauràs de llegir. L’escriptor Jaume Benavente donarà prèviament pautes, orientacions i claus de lectura. Podràs exposar els dubtes o comentaris a través de la plataforma on es desenvoluparà l’activitat, Tellfy. I el 23 de març a les 19 h la trobada, on es comentarà l’obra per videoconferència.

Per participar-hi, cal disposar d’un dispositiu mòbil (telèfon o tauleta) i seguir els passos següents:

Instal·lar Tellfy en el dispositiu
Crear un usuari a Tellfy
Sol·licitar l’admissió al club a través de l’enllaç que trobareu clicant al títol de cada club.

Si vols participar i et trobes amb algun problema, no dubtis en venir a la Biblioteca, t’ajudarem a resoldre’l.