Hora del conte per a la Salut Mental, Un somriure per al Sr. Nonettes

El dijous 26 d’octubre a les 18h la Biblioteca bategarà per la Salut Mental amb el conte Un somriure per al Sr. Nonettes, interpretat per Elisabeth Ulibarri. Una adaptació de la història escrita per Gianni Rodari inclosa al seu llibre, Contes per telèfon, una obra atemporal que seduirà a petits i grans.

El Sr. Nonettes és un home que sempre està enfadat, és impossible, irritable, inaguantable, intolerable i absolutament intolerant. Sens dubte necessita ajuda i somriure. Ens ajudareu a aconseguir-ho?

L’activitat s’emmarca dins dels actes del Dia Mundial de la Salut Mental, en col·laboració amb Osonament.

Sobre Gianni Rodari

Escriptor, mestre i pedagog italià, Gianni Rodari (1920-1980) va ser el creador d’un autèntic i peculiar «gènere» de literatura infantil. Premi Internacional Andersen 1970, mestre de la invenció i de la imaginació, Rodari també aborda en molts dels seus contes temes tradicionalment allunyats de la infància com la guerra o la insensatesa humana. A més d’experimentar amb l’estructura del conte i el llenguatge, Rodari no dubta a fer una crítica d’una societat que considera insolidària i consumista i a fomentar l’esperit crític dels més petits, sempre amb enginy i humor.

Elisabeth Ulibarri

A la Biblioteca trobaràs