Guanya dues entrades per a l’obra teatral, Meta

Una vegada més, vine a la Biblioteca, emporta’t un document en préstec i participa en el sorteig de l’obra teatral, Meta, programada a la Sala La Canal per al divendres 28 d’abril a les 20.30 h.

Una obra de teatre documental que ens narra la gesta esportiva del nedador olímpic David Meca, que va creuar l’Estret de Gibraltar tres vegades seguides, en veu de l’Ibrahima Diallo, un jove senegalès que, en circumstàncies totalment diferents, també va creuar l’Estret ara fa tres anys. Del contrast d’aquestes dues realitats oposades i de les seves circumstàncies se’n deriva una reflexió crítica al voltant de la immigració i del món que habitem.

Els pensaments activats i acumulats durant l’espectacle emergeixen en forma de debat post funció. Ibrahima Diallo conversa amb el públic per a fer florir inquietuds, dubtes i opinions, al voltant de la immigració.

Meta, dirigida pel tonenc David Font, compta amb el suport de Premis Barcelona 2020 (ICUB) i la Beca per a la recerca i la innovació en els àmbits de les arts escèniques (ICEC).

Podeu conèixer més sobre la companyia Cicuta.