Espai dones i lluita feminista, a la teva Biblioteca

Feminisme és la idea radical que les dones som persones
Angela Davis

Coincidint amb el Dia Internacional de les Dones (8 de març) et convidem, durant tot el mes de març, a endinsar-te en la mostra de llibres, pel·lícules i música, que hem seleccionat al voltant de la dona i el feminisme, i a l’especial Dones pioneres del portal Ebiblio.

La mostra de documents coincideix en el temps amb l’exposició fotogràfica “Dones del món” de Marta Vilanova i Àngel Amargant. Podràs visitar-la en horari de la Biblioteca de l’1 al 15 de març. L’exposició ens trasllada a la realitat de les dones en diferents indrets del món: les llargues jornades laborals cultivant arròs a Laos, la maternitat en una família nòmada de Mongòlia, com s’afronta la vellesa a l’Índia o com les dones s’uneixen per mostrar les seves tradicions en pobles de la Xina o Tailàndia. Un homenatge a totes elles, lluitadores, valentes, somiadores i treballadores.

Us recordem que durant tot el mes podràs gaudir a Tona d’una sèrie d’actes, organitzats amb la col·laboració de la Mancomunitat la Plana, per celebrar aquesta commemoració.

Conferència d’Angela Davis. La revolució avui. CCCB

Exposició al Museu d’Història de Catalunya. Dones: ficcions i realitats.
Del 3 de març al 28 de maig de 2017

Una història de dones
Les dones, sovint oblidades, han tingut un paper essencial en la història de la cultura catalana