Ens visita l’escriptora Carlota Gurt, el 29 de setembre a les 19h

El 29 de setembre a les 19 h els Clubs de Lectura de les Biblioteques d’Osona es trobaran a Tona, a la Sala la Canal, per a veure a l’escriptora Carlota Gurt, que serà entrevistada per Rosa Rubio, conductora del club dones i literatura de Vic. L’acte se centra en la novel·la “Sola” (Proa / Libros del Asteroide). El públic podrà participar en el torn obert per a preguntes.

Aquesta trobada està emmarcada en el projecte El Club del llibre, un cicle de trobades amb escriptors a les biblioteques, promogut per la Diputació de Barcelona i les biblioteques, amb la col·laboració de diverses editorials.

Carlota Gurt Daví (Barcelona, 1976) és traductora. Llicenciada en Traducció i Interpretació, Humanitats, Empresarials, Estudis de l’Àsia Oriental i Comunicació Audiovisual. Entre 1998 i 2010 va treballar en el camp de les arts escèniques amb La Fura dels Baus i al Festival Temporada Alta. Va debutar com a escriptora amb el recull de contes Cavalcarem tota la nit (2020), guanyador del premi Mercè Rodoreda. Sola és la seva primera novel·la.

.