El pintor Antonio López a la Fundació Sorigué de Lleida

L’artista Antonio López presenta una exposició d’obres de la seva col·lecció personal a la Fundació Sorigué a Lleida.  Aquesta és la primera gran exhibició que l’artista mostra a Catalunya i es podrà veure desde el 21 de Maig fins al 30 d’Octubre.

Aquesta mostra reuneix una part de l’obra de López, dibuixos, olis i escultures, que representen els seus temes més habituals: els interiors, la figura humana, els paisatges i les Grans Vies de Madrid. L’obra de López, s’introdueix en la col·lecció de la Fundació Sorigué, fusionant a l’artista manxec amb artistes com:  Berlinde De Bruyckere, Chuck Close, Antony Gormley, Evan Penny, Alain Paiement, William Kentridge, Julie Mehretu, Jonathan Meese, Lliça Lou, Marilène Oliver, John Davies, Simeón Sáiz Ruiz, Tal R, entre molts d’altres.

Mentre duri l’exposició s’instal·laran en espais públics de Lleida, encara per decidir, dues escultures de bronze de 2,5 metres que representen el cap d’una de les seves nétes.