El pa durant la Guerra Civil Espanyola i la postguerra a través de la fotografia

Del 20 al 30 de setembre apropa’t a la sala d’exposicions de Can Sebastià, per a endinsar-te a través de fotografies de la col·lecció de Joaquim Sañé, en la història del pa i del nostre país. Una mostra que posa en relació el pa amb els conflictes bèl·lics i que evidencia la crua realitat a la qual es veu sotmesa la població civil.
L’arxiu del mestre forner i estudiós de la història del pa, Joaquim Sañé, forma part del Museu del Pa de Tona, que es troba al carrer Major del municipi. Un espai creat per ell mateix, que recull més de tres-centes eines relacionades amb la producció del pa i la història d’aquest aliment, a través de diorames i explicacions didàctiques, que van des de la revolució neolítica, passant per Egipte, Roma, fins a l’edat mitjana europea.
L’acte inaugural tindrà lloc demà 20 de setembre, a les 19 h a Can Sebastià.

Horaris
Del 20 al 30 de setembre