De Formentera a Tona, ens visita la poetessa Maria Teresa Ferrer Escandell

“Viatgers errants de l’ensomni i el desig / naufragarem en un mar sense retorn”

El dimecres 29 de novembre a les 18.30 h, emmarcat en la Festa Major de Sant Andreu de Tona, la Biblioteca us convida a una trobada realment especial. Comptarem amb la visita de la poetessa de formentera, Maria Teresa Ferrer Escandell, gràcies al programa Lletres Compartides, de la Instutició de les Lletres Catalanes.

Us convidem a assistir, hàgiu llegit o no el poemari, L’espera de la letargia. Escoltar de prop a escriptores, poetesses, editores… és un privilegi amb què no es compta sovint. El poemari L’espera de la letargia, de versos lliures, es mou entre poemes vivencials, que parlen de la identitat i dels desencantaments de la realitat i poemes amb contingut de crítica social com les fosses comunes, els refugiats de Síria o la corrupció, on sobrevola per sobre de tots ells la presència de Formentera, la natura, els paisatges i la seva gent.

Maria Teresa Ferrer Escandell és poeta, advocada i organitzadora d’actes culturals. Llicenciada en Dret i Màster en Dret Públic per la Universitat Pompeu Fabra (Barcelona). Va començar a escriure quan anava a l’institut, època en la qual va guanyar el 2n premi Marià Villangómez de poesia del concurs literari Sant Jordi del Consell Insular d’Eivissa i Formentera per a alumnes de secundària i batxillerat (1997), publicat en el recull dels premis dels concursos literaris de Sant Jordi (1998).

La seva visita és possible gràcies a Lletres Compartides un programa que neix de la necessitat d’apropar els escriptors de tot l’àmbit lingüístic català als lectors que encara no els han llegit i posar-los en relació amb el sector de la creació i la promoció literàries dels altres territoris.