Convocada una nova edició dels Premis literaris de poesia i prosa, La Font Morta / La Font del Ferro

Desde l’àrea de cultura de l’Ajuntament de Tona es convoca una nova edició dels premis literaris La Font Morta / La Font del Ferro, amb dues categories, poesia i prosa, per a participants entre 12 i 14 anys residents o escolaritzats a Tona, entre 15 i 17 anys residents o escolaritzats a Tona i a partir de 18 anys.

Fins al 9 de setembre (inclòs) pots lliurar les teves creacions a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà de l’Ajuntament de Tona.

El lliurament de premis tindrà lloc en el marc de la Festa Major d’hivern del municipi.

Els premis guanyadors es publicaran al Llibre de tona 2017 que es presentarà en el marc de la Setmana Cultural 2017.