Compra a la Biblioteca l’entrada per a l’obra, La nena dels pardals

El diumenge 28 de gener a les 17h, t’animem a assistir a la Sala la Canal de Tona. Pots adquirir la teva entrada a la Biblioteca i per internet. Per només 5€ t’emocionaràs amb un espectacle familiar i poètic, que narra uns fets històrics reals ocorreguts a la Xina el 1958, l’autoritarisme de Mao Zedong i la declaració de “la guerra dels pardals”. Una història dels petits herois quotidians, sobre el respecte a la vida i la saviesa innata dels infants.

La nena dels pardals és la darrera obra de la Cia. Teatre al detall que compta amb l’actuació en directe de La tresca i la verdesca, a qui recentment la crítica dels Premis Enderrock, els ha guardonat amb el premi al millor disc per al públic familiar.

L’obra està inspirada en el conte de Sara Pennypacker, il·lustrat per Yoko Tanaka, que pots trobar a la Biblioteca.

Sobre La nena dels pardals

Quan a la Xina s’ordena exterminar tots els pardals perquè es mengen gran part de les collites, una nena decideix salvar-ne tants com pugui. El valerós gest d’aquesta nena petita serà una lliçó per als qui no van saber veure la importància de cada espècie en el cicle de la vida.

Fitxa artística

Autor: Jordi Palet, inspirat en un conte de Sara Pennypacker
Direcció i coreografia: Joan M. Segura Bernadas
Intèrprets: Xavi Idàñez, Txell Botey