Club de lectura amb la presència de l’escriptora Núria Esponellà

El proper dilluns 27 de setembre us convidem a participar al Club de lectura. Una sessió basada en la novel·la Rere els murs, que comptarà amb la presència de la seva escriptora, Núria Esponellà. L’acte tindrà lloc el dilluns 27 de setembre a les 19h, a la Biblioteca Caterina Figueras.

Núria Esponellà (Celrà, 1959) és filòloga i professora. Inicia la seva trajectòria literària en la poesia. És autora de novel·les com Gran Cafè (Columna, 1998), El mateix vell amor (Permi Ciutat de Badalona, Coolumna, 2000), Sunitha (Columna, Martinez Roca 2003) i la Travessia (Columna, 2005).

Ha guanyat diversos premis literaris entre els quals cal destacar el Premi Ciutat d’Olot (1986), el Premi Mercè Bavona atorgat al poemari Un vent, una mar (Quaderns Crema, 1994), el Premi Goleta i Bergantí per La mirada de la gavina, prologat per Miquel Martí i Pol (Viena, 2001).
També li ha estat atorgat el Premi Bonmatí de periodisme i el IV Premi Columna per la novel·la La Travessia.

Per a saber més:

A la Biblioteca de Tona trobaràs els llibres:
El Mateix vell amor.
Un Moment a la vida.
Rere els murs.
Sunitha: història d’una nena apadrinada.
La Travessia.