Arriba la IX edició del cicle de concerts de la Biblioteca, Al Pati

No facis plans els primers dies d’estiu. Reserva’t el 26, 27 i 28 de juny a les 20.30 h, perquè arriba una nova edició del cicle de concerts de la Biblioteca, Al Pati. Concerts en format acústic a l’aire lliure i gratuïts, que un any més tindran lloc al pati de l’Espai Muriel Casals (C/Jaume Balmes, 51).

La novena edició continua sent fidel al cicle Al Pati dels inicis, el 2015, on la veu i la lletra són elements essencials, apropant-se a la cançó d’autor amb composicions pròpies, i obert al jazz i les músiques del món. El cicle Al Pati, continua apostant per artistes singulars, emergents i poc o mai programats, a la comarca, i a les programacions de festivals d’estiu i de festa major.

El cartell del 2023 comptarà amb el cantautor Giancarlo Arena, napolità resident a Barcelona, que ens aproparà l’essència mediterrània amb la seva veu i guitarra; amb Marc Vilajuana, un artista multidisciplinari que presentarà composicions pròpies dels últims deu anys i que indaga en la cançó catalana, la tècnica històrica i el minimalisme; i Ana Rossi, argentina establerta a Barcelona, que ens oferirà ritmes del folklore llatinoamericà, de la música popular brasilera, la cançó i la poesia.

Esperem comptar amb tu en aquesta novena edició, que servirà per a culminar el pas de la Biblioteca per l’Espai Muriel Casals, el 30 de juny serà el darrer dia, i acomiadar-nos de la millor manera possible, amb música i poesia.

26 de juny
Giancarlo Arena

27 de juny
Marc Vilajuana

28 de juny
Ana Rossi

Tots els concerts tindran lloc al pati de l’Espai Muriel Casals.