Apropem la lectura a persones ateses al centre ocupacional de Tona, de la Fundació Sant Tomàs

La Biblioteca inicia una nova activitat relacionada amb la lectura. Els dimecres a les 12 h i de forma setmanal, un petit grup de persones del centre ocupacional de Tona, de la Fundació Sant Tomàs, es desplaça a la Biblioteca, de forma autònoma, per a compartir un espai de lectura en comú.

La primera trobada va servir per a escollir el llibre, que ens acompanyarà durant les pròximes setmanes i que es llegirà en veu alta, de forma comuna i participativa. Un espai de lectura i escolta, que també ens portarà a parlar sobre els temes que desperta allò que llegim.

La lectura que ens acompanyarà en les pròximes setmanes, escollida pels participants, és la novel·la d’aventures “El llibre de la selva” de Rudyard Kipling, en una versió de Núria Pradas. El protagonista d’aquesta història és Mowgli un nen que s’ha criat a la selva amb els llops. Amb l’ajuda dels seus amics, l’ós Baloo, la pantera negra Bagheera i la serp Kaa, s’enfronta al terrible tigre Shere Khan. Quan es fa gran ha de decidir si es queda amb la seva família de la selva o se’n va a viure amb els humans.