Apropem la cultura a les més petites de casa, amb l’espectacle Mans de la Cia. Com Vulguis

A totes les integrants de Lletra Menuda, el projecte que neix per apropar la literatura, les paraules i la cultura, a les més petites de la casa (0 a 3 anys), us convidem a l’espectacle Mans de la Cia. Com Vulguis, programat a la Sala La Canal per Teatrets d’Osona.

El dissabte 28 d’octubre a les 18 h teniu l’oportunitat per un preu mòdic (3€ anticipada, 5€ taquilla) de convidar als vostres petits i petites, a un espectacle de teatre gestual, ple de llum, visual, que us farà sentir i imaginar com mai. Mans és una obra que us abraçarà amb la seva música, que ens endinsa al món dels pallassos, a mons reals i també fantàstics.

L’espectacle que podreu veure i viure, indaga en la capacitat d’imaginar i la capacitat de fer realitat, allò imaginat, amb les nostres mans. Una obra viva que viu del directe, realitzada amb materials senzills i propers als infants. Amb ells juguen, proven, descobreixen i fan.

Companyia com vulguis