Alumnes de l’Era visiten la Biblioteca, en el seu projecte, “El Poble”

Fa uns dies la Biblioteca rebia la visita d’alumnes de 2n de primària, de l’escola Era de Dalt.

Emmarcat en el seu projecte “El poble”, els infants visiten diferents serveis públics del municipi, per a conèixer-los de primera mà. Van visitar l’Ajuntament, la Policia, Correus, el CAP i la Biblioteca.

Una estona plena de preguntes i curiositats, a les que vam intentar respondre, des de quants llibres disposa la Biblioteca, el nombre de persones que ens visiten, com ens arriben els llibres, les tasques que portem a terme, qui paga els llibres…

Una trobada que va concloure amb la reserva d’un llibre en anglès per a l’aula, que els va permetre veure el funcionament del programari intern de les biblioteques, i com cercar per internet per a assegurar-nos que demanàvem el llibre que els interessava.