Accedeix a còpies d’alta qualitat del fons de la Biblioteca de Catalunya

La Biblioteca de Catalunya estrena un nou servei que permet als usuaris seleccionar i descarregar còpies en alta qualitat de més de vint-i-cinc mil documents en domini públic que la Biblioteca conserva i ha digitalitzat.

Un servei de pagament que facilita als investigadors, estudiants, professionals, editors i públic en general l’accés a incunables conservats a la Biblioteca, revistes històriques emblemàtiques com ¡Cu-cut!, Pèl & Ploma o L’Esquella de la Torratxa, la correspondència d’Enric Granados, Marià Aguiló i Joan Maragall, plaques de vidre de Pau Audouard i també partitures, arxius sonors de cilindres de cera, i d’altres materials.

Un servei que s’anirà incrementant a mesura que avanci el programa de digitalització que porta a terme la Biblioteca.