A punt per la 7a edició de Al Pati, el cicle de concerts vora els llibres, amb Carla Collado, Carles Viarnès i Anna Andreu

S’apropa el bon temps, els dies de sol i calor. Aviat donarem la benvinguda a l’estiu de forma oficial. I en aquesta estació de l’any, que millor que gaudir de la música i la cultura, al capvespre, a l’aire lliure?

Per setè any, us convidem, gràcies al suport de l’Ajuntament de Tona, a una nova edició de música en directe, vora els llibres. El pati de la Biblioteca Caterina Figueras tornarà a ser un espai de paraula, ritme i melodia.

Comparteix amb nosaltres tres nits inoblidables. Deixa’t acompanyar per la música i gaudeix de la proximitat dels artistes.

Els dies 5, 6 i 7 de juliol a les 20.30 h, t’esperen tres concerts. Des de la cançó d’autor amb tints de reggae, rap i pop, amb Carla Collado (5 juliol), passant pel viatge musical contemporani-clàssic amb Carles Viarnès, el 6 de juliol, i el folk i pop de cambra d’Anna Andreu, que conclourà aquesta setena edició de Al Pati, el 7 de juliol.

Reserva’t les dates i la teva entrada, a partir de dimarts 8 de juny, a través d’aquest formulari o trucant al telèfon de la Biblioteca, 93 887 13 95.

Les pròximes setmanes t’anirem descobrint a cada una de les artistes.