25 anys sense el poeta Jaime Gil de Biedma

El passat 8 de gener es van complir 25 anys de la mort del poeta Jaime Gil de Biedma. Ara la seva ciutat natal, Barcelona i el Centre Arts Santa Mònica, ofereix l’exposició En paraules de Jaime Gil de Biedmades del 9 de setembre i fins al 25 d’octubre. Una mostra que contempla una de les seves preocupacions vitals, el pas del temps i recupera la seva grandesa com a poeta i intel·lectual, al fer-nos sentir les seves paraules, la seva poesia, els seus pensaments.

Durant aquesta tardor Lumen publicarà també uns diaris inèdits i reveladors de la seva vida literària i privada, que en paraules de l’editor i crític Andreu Jaume: “És una biografia literària i moral des de la seva joventut i el despertar de la seva vocació fins a l’enfrontament amb la mort”.

Poemes de Jaime Gil de Biedma a Amediavoz
Enllaços sobre Jaime Gil de Biedma de la Biblioteca UCM

A la Biblioteca trobaràs

Las Personas del verbo / Jaime Gil de Biedma. Círculo de Lectores, 2006