Vols potenciar la teva escriptura? Participa en un taller creatiu d’escriptura, a càrrec de Laboratori de Lletres i el poeta i periodista, Esteve Plantada

Obrim les inscripcions al taller d’Escriptura Creativa. No perdis l’oportunitat de tastar aquest curs intensiu, de tres hores de durada, que et donarà les eines bàsiques que necessites per potenciar la teva escriptura, perdre la por a escriure i, sobretot, gaudir mentre escrius. Aquest taller està organitzat per Laboratori de Lletres, escola d’escriptura de Barcelona i l’impartirà el poeta i periodista cultural, Esteve Plantada. Un taller que es pot realitzar gràcies a BiblioLab, un programa de la Xarxa de Biblioteques Municipals (XBM).

L’acte tindrà lloc de forma virtual el 19 de novembre de les 17.30 h fins a les 20.30 h.

Un curs amb una mescla equilibrada entre píndoles de teoria, exercicis pràctics de creativitat i interacció entre professorat i participants, amb espai per a recomanacions literàries, intercanvi d’opinions i, si ho vols, compartir els teus escrits.

Esteve Plantada

Esteve Plantada i Hermoso (Granollers, 1979) és poeta i es dedica al periodisme cultural. Ha publicat els poemaris Big Bang Llàtzer (Premi de Poesia Mediterrània Pare Colom 2016), Fosca Límit (Premi Llegir en cas d’incendi al millor poemari del 2015) i A l’ombra dels violins (Premi Amadeu Oller 1997), entre d’altres.

És professor del Màster de Periodisme Literari, Comunicació i Humanitats (UAB) i d’escriptura creativa al Laboratori de Lletres. Col·labora regularment a El Temps, a “Els Matins” de TV3, al “Catalunya Migdia” i “El Suplement” de Catalunya Ràdio i a l'”Àrtic” de Betevé.

En cas que les mesures actuals pel Covid19 es perllonguin, es reprogramarà l’activitat o es realitzarà de forma virtual.