ActualitatAgendaNotícies

Vine a viure la màgia dels Reis Mags a la Biblioteca

Divendres 28 de Desembre convidem als més menuts de la casa a la lectura del Conte de Reis que tindrà lloc a la Biblioteca Caterina Figueras a les 18 h. Aquest conte és especial perquè sorgeix de la inventiva d’un/a jove estudiant de secundària que ha participat en el concurs públic convocat per la regidoria d’ensenyament de Tona.

Mitja hora abans, a les 17.30 h es donaran a conèixer els/les dos guardonats/des del concurs, tant del conte que serà narrat a la Biblioteca com d’aquell que es repartirà entre els infants la nit de la Cavalcada de Reis.

D’altra banda, des de la Biblioteca de Tona volem promoure la lectura com a gaudi, per això us hem preparat una varietat de «menús literaris«* i unes precioses cartes il·lustrades perquè demaneu als reis aquells llibres que us facin volar ben alt. Vine’ns a veure i fes-ne un tastet!

* Es tracta d’una selecció de llibres infantils i juvenils que han estat premiats en els darrers anys o bé d’obres que considerem que són valuoses per al públic al qual van dirigides. Clicant aquí podeu veure’n alguns booktrailers d’aquestes.