Notícies

Us desitgem Bones Festes i un magnífic 2016. Vine a buscar la teva felicitació a la Biblioteca

Des de la Biblioteca volem desitjar-vos unes molt bones festes i un magnífic 2016, sobretot ple de salut. Fins a reis, esteu convidats a recollir la felicitació que hem preparat. L’atzar determinarà quina serà la que us emporteu.

Des d’aquest petit racó de la cultura, us enviem un munt d’abraçades, de lectures, de música, de cinema, un munt de bons desitjos i de coses belles.

Ens acomiadem reproduint algunes de les felicitacions que hem rebut i que més ens han agradat, com la de Fernando Rubio, editor de Guarida Ediciones, que il·lustra aquest post. La de les biblioteques de Barcelona, si no coneixeu el seu Bibarnabloc, us el recomanem, i la Carta als Reis Mags de Bellaterra Música Editorial.

Bonic nadal i bonic any.